Bike on road

MENÜ

Toyota Auris Touring Sports

Toyota az Auris kombi verziójának gyártásra érett változatát a Genfi autókiállításon mutatja be. A kocsi bemutatója és forgalmazása  szinte azonos lesz a vetélytársaival, a VW Golf Mk.VII Variant-val (kombi) és a Skoda Octavia Combi-val. Az Auris Touring Sports lesz az első kombi az Auris modellcsaládban, amióta a Corolla modellt leváltotta vele a Toyota. A kocsit a Toyota Burnaston, Derbyshire-i üzemében fogják gyártani az Egyesült Királyságban.

Az Auris kombit a hatchback verzióhoz hasonlóan 3 különböző meghajtással lesz elérhet, ez a három a, Benzin-, dízelmotoros és a Hybrid meghajtás. Méreteiben is egy kicsit eltér a kombi és a hatchback egymástól, a tengelytávjuk megegyezik ( 2 600 mm), de a kombi hosszabb 285 mm-rel. A csomagtere alaphelyzetben 530 literes, de ha lehajtjuk az üléseket 1 658 literes csomagterünk lesz - a Ford Focus kombi csomageter alaphelyzetben 476 liter és lehajtott ülésekkel 1 502 liter. A kocsi alapfelszerelésben tartalmazza az egy érintés Easy Flat hátsó ülés rendszert, a dupla szintű csomagtér padlót. A kombi még tartalmazza a rolós csomagtérhálót, a bevásárló táska akasztót, az aluminium tetősíneket és a 12V-os konektort a csomagtérben. A csomagtér nyílása pedig 100 mm-rel alacsonyabbra nyúlik le, mint a hatchback-é. Auris Touring Sports elérhető lesz 1,33 literes és 1,6 literes benzinmotorral, és az 1.4 D-4D dízelmotorral. Ezek mellett még lesz HSD Hybrid verzió is a kocsiból, ami egy 1,8 literes benzimotort és elektromosmotort foglal magába, a maximális teljesítménye pedig 136 lóerő. A hybrid Auris kombi százassprintje így 10,9 másodperc, a csúcssebessége 180 km/óra és a CO2-kibocsátása 86 g/km. Az 1,33-as és 1,6-os benzinmotorok CO2-kibocsátása 127 g/km és 139 g/km, és az 1,4 D-4D kibocsátása 109 g/km. Az áráról még nincs információ, de az autó értékesítését július körül kezdik meg.

Free Hit Counter
Free Hit Counter

Asztali nézet